Архива чланака

субота, 8. фебруар 2014.

za dobrodoslicu :)

E pa dobro ja dosla i bolje me nasli :)
Malo i ja da se oprobam u ovom virtuelnom svetu koji je poceo da vlada.
Jedna od stvari koju najvise volim da radim je da kuvam.Stvari koje ja spremam ne podrazumevaju "tada da dam, ovako izgleda moje jelo, ali sastojke mozete da nabavite preko zenskog strica iz Afrike i to samo ako imate mnooogooo para, zato kuvam samo da vam pravim zazubice" , ja spremam po izmisljenim receptima i po dubini dzepa.Estetski nije najlepse, barem do sada vecina stvari nije i uvek sam se divila onim savrsenim slikama iz novina i pitala se "jbt kako ovako naprave?!", ali je, GARANTUJEM, sve PREUKUSNO! :)
Da ne duzim nego da pocnem da pisem nesto korisno, male savete, recepte, ma neka svaka svekrva od danas dobije zestoku konkurenciju :)))
Citajmo, pisimo, savetujmo, komentarisimo, pomazimo, naucimo,kuvajmo, ZAKUVAJMO! :*

Нема коментара:

Постави коментар