Архива чланака

петак, 14. фебруар 2014.

DOMACICE DANASNJICE U PROSLOSTI

   Danas kada odes kod nekoga na kafu ti mozes da saznas ko se ozenio, udao, rodio, otputovao, umro, razboleo, slavio glasno rodjendan, ma sve nepotrebne informacije, jer treba ubiti tih dva sata (proizvoljno je vreme pijenja kafe ;) ), a nekada su zene drzale nos u kuhinji, ali ne na prozoru iste, vec u pripremanju neke gozbe za svoju goscu, pa su tada razgovarale o receptu hrane koja se rucka i bilo im je, cini mi se, tada mnogo bolje.Zato vi sada zabodite nos u ovaj recept, prepisite ga i umesite, pa kada dodje drugarica na kafu i kaze "Otkada ti mesis, izvini?" ti kazi "Od kada citam "Zakuvajmo"", ajde da ti objasnim kako sam napravila ovo divno jelo!" Ukoliko zelite da zadrzite malo vaznosti zbog pozrtvovanosti da mesite, vi prepricajte sledece:
 "Ono kada si me zvala ja pogledala na "Zakuvajmo.blogspot.com" neke recepte, izaberem jedan, napisem spisak i krenem do prodavnice po namirnice.Usput sam videla Peru sa onom njegovom bivsom, a znas da je sada sa onom drugom, ali sam zurila po namirnice da mogu da spremim ove divne pogacice.Ispred prodavnice Mica seta dete, a Vera mu dobacuje za onu subotu, ali, ne, ja moram da pozurim u prodavnicu pa se odricem i tog traca.U prodavnici su bile Rada i Persa, nesto se svadjale dok sam ja uzimala 1kg mekog brasna, zamisli i popust danas 46.din kilo, a kod rafa za namaze dok sam uzimala 300g feta sira i 250g margarina za kolace, onaj somborski je super, a dijamant sam uzela zbog reklame, vidim Rasu sav nikakav i prica mi sta je bilo sa Mirom,ona se zamisli, razvela ccc...Mileva me sretne ispred radnje i, naravno, znas Milevu o svakome sve zna, pa me davila nekim tracevima do kuce, kaze Nemac, onaj ludak preko puta nas, opet pravio skandale, pa mu zvala miliciju....
   E kada sam stigla kuci ja ti uzmem jednu plasticnu ciniju i izdrobim u nju 250g margarina i onih 300g fete, dodam malo praska za pecivo i oko dve solje brasna (da bude dovoljno tvrdo da se razvije), da umesim nesto na brzinu da mogu da vidim sta sad milicija opet kod Nemca.Izvadim testo na plocu posutu sa malo brasna i razvijem na oko 1cm debljine, povadim casicom za rakiju i redjam u pleh.Na pleh sam stavila aluminijumsku foliju, da ne bude bas i tu sad neka mast i stavila u rernu na 200stepeni.Zapalila cigaru i gledam kako se Nemac nesto dernja, tu mu ona svalerka ispred, a zena na terasi, kad osetim divan  miris i setim se "Pogacice!" 
   Ma nije proslo 15min, a one vec gotove.I tako ti ja kazem, haos dan danas, totalno me omeli ludaci pa zaboravih da sam mogla i malo da premazem pogacice jajima i pospem malo susama,ali i ovako su odlicne, zar ne?"

2 коментара:

  1. haaa hahah ha ha ha ovo me potseca na nekoga...ha ha ha svuda je razdeljeno :D :D E to je zanimljiv recept zanimljivo napisan :D :D BRAVO Kajo!

    ОдговориИзбриши
  2. Zahvaljujem :))) osim sto se smejes, umesi, pa pozovi da probam kao strucni ziri :))) :DDD XD

    ОдговориИзбриши