Архива чланака

недеља, 16. фебруар 2014.

svetla i ukusna strana crnog i gorkog lista

   Danas zamalo da se iznerviram.Ubiše u "Đerdapu" 100. jelena, omogućeno im je da istrebe ove godine skoro trećinu te vrste!Ja razumem lanac ishrane, zato bih i pitala da li su nekada čuli za vuka?Vuk je inače životinja koju su, isto tako, istrebljavali skoro, pa sada uzimaju njegov posao, vredni neki ljudi m?
Zamislimo ovaj scenario kao mogućnost opravdanja ovog zločina, interviju:
   -"Gospodin Kolja Čizhobija, po zanimanju lovac, je proveo mučnih 17. sati u idealnim uslovima loveći i ubijajući jelene.Heroj spašavanja vrste od viška iste.Recite nam gospodine Koljo kakvi su Vaši dalji planovi?"
   -"Dalji planovi su da uzmem jedan veliki lonac i stavim u njega ulje, iseckam sitno 2kg luka i dinstam dok luk ne postane staklast, zatim da dodam 2kg plećke i 1kg buta od jelena, sekanih na sitnije komade.To se krčka jedno 2. sata, a ja da za to vreme pozvem sedmoro gladne dece koja su tumarala po ulicama.
   Onda da mi i oni pomognu i dodaju biber, korijander, vegetu i lorber i to sve po svom ukusu.Sat vremena dok se to  krčka na tihoj vatri, ja ću im pričati kako sam do tog jelena došao.Onda ću dodati ruzmarin, 2 kašičice senfa i 1 seckanu ljutu papričicu, kašiku šećera i polako nalivati sa skoro 1l crnog vina (oko 0,75dl).Krčkaću gulaš  još neko vreme, i kada meso skroz omekne, dodaću peršun i nahraniti gladne.I tako sve dok ima mesa i gladnih!Ja sam, gospodjo, heroj gladnih, nisam ja kriv što su jeleni počeli toliko da se razmnožavaju, a vukovi zabušavaju!"
   Razlog istrebljenja jelena- preveliki prirast, pa ce ovim činom da spasu vrstu ustvari, ja sam se zapitala šta stoji iza molbe države da se poveća natalitet u zemlji? Da radjamo i sirimo se,jeeesteee, pa da završimo kao jeleni, ako nas je previše hmmm :)
   Ajde prijatan ručak svima koji poštuju zakon prirode i lanca ishrane!

Нема коментара:

Постави коментар