Архива чланака

недеља, 9. март 2014.

Kifleti za rep i dzep

  Vracala sam se pre neki dan iz prodavnice i na ulici videla malog psa koji spava na kisi i trese se, naravno, nisam imala srca da ga ostavim pa sam ga dovela kuci.Spremala sam neke super stvari ovih dana, ali nikako da podelim sa vama, jer je ovaj pas,koga smo nazvali Zujka, tako je blentava, da sve slobodno vreme provodim sa njom.
© Stefan Photography
   Juce sam uzela neke kifle (nisu imali hleb).Prvobitna namera je bila da nadrobim Zujki u mleko, ali ona time nije bas bila odusevljena (bira na gazdu, moze im se :) ), pa sam napravila veceru za sve, i za kuce i za decka i za mene :) Nekako moraju da se iskoriste bajate kifle ;)
   Isekla sam kifle na manje kolutice, pa te parcice namazala kecapom, malo maslinovog ulja, posula beli luk u prahu i bosiljak,  poredjala u pleh i zapekla.Na svako parce sam stavila list sunke i komadic fete, sela i hranila sebe i psa, decko bas nije bio raspolozen da deli :)))
   Mi smo lizali prste, a Zujka sape koliko je bila lagana, a ukusna vecera.
P.S.   sutra cu vam staviti sliku, ne smem odmah uz recept jer mi se neki zale da dok citaju i gledaju sliku pocnu da lizu ekran :))) 

Нема коментара:

Постави коментар