Архива чланака

четвртак, 13. март 2014.

PRAVIMO DOMACINSKE I VRUCE HOT-DOGOVE KOD KUCE


 Svi vole virsle, ne znam sta stavljaju u njih kada postoje ljudi koji mogu da ih jedu danima i za svaki obrok.Ja znam jednu takvu osobu, pa sam resila da joj posle sendvica od virsli (koristila sam virsle umesto salame :) ) napravim i malo drugacije, domacinske, hot-dogove :)))




                                                                                                                                                                                                                               Kore sam presekla vertikalno na pola, pa cetvrtinu, namazala senfom,






zatim preklopila, pa kackavalj,




                                      opet preklopila cetvrtinom kore, pa namazala kecap i stavila trecinu virsle i urolala.                                                                                                                                                                                                                                                                              



Pekla sam desetak min. na 180 stepeni i tadada daaam-






DOMACINSKI HOT_DOG :)







Нема коментара:

Постави коментар