Архива чланака

среда, 12. фебруар 2014.

NIJE STO JE PITA, NEGO JE PICA

   Moj je decko jedno cudno bice, veoma je probirljiv sto se hrane tice i kada sam od njega cula "Mozes da se udas kako kuvas" znaci da stvarno umem da kuvam :) 
   Elem, on je inace profi fotograf i poceo da je da slika po klubovima raznorazni narod, vezba i tu tehniku jer umetnost koju on pravi u nasoj zemlji tesko moze da unovci, pa to radi iz ljubavi, a ja mu lepo rekla "Kada mogu pevacice i ostali da tezgare mozes i ti, jer umetnost je skupa, ali je ovde tesko naci kupca".Tako se nas dvoje dogovorismo da on dodje pre posla, naravno gladan da bismo jeli zajedno (romantika ^_^ )
   Ja zavrsavam sa poslom i nemam mnogo vremena za kuvanje dok ne dodje, a znam da voli picu (a ko je ne voli?), pa resih da napravim neku verziju iste.Nekada je moja kuma pravila pica-pitu, pa sam je iskopala iz secanja.Ne znam koliko je po njenom originalnom receptu, ali ja sam je napravila tako sto sam za pocetak kupila kore :) 
© Stefan Photography
   Sreca kore imaju svugde da se kupe, uzela sam i oko 200g biljnog kackavalja ( jeftiniji je, a kada se mesa u hrani nije velika razlika, lepo se topi), pecurke  400g, neki parizer na popustu, ne secam se koji tacno mislim da je pipi ali je bilo oko 250g , 400g pavlake (uzela sam 400g zato sto je bila na popustu, nije cela iskoriscena).Naravno kod kuce sam imala origano, tomatelo, bosilja, beli luk u prahu...
   Kore podelite tako sto 4 kore idu za jednu pica-pitu.Od paketa kora trebalo bi da ispadne 4. pica-pite i da vam kora ili dve ostanu.Dakle, uzmete koru i namazete tankim slojem pavlake, preko nje drugu isto tanak sloj pavlake, trecu isto i cetvrtu s' tim sto preko pavlake stavite malo tomatela, seckane pecurke (ja volim da ih secem cele na tanje listice), izrendate parizer, kackavalj i dodate malo bosiljka, belog luka i origana, savijete krajeve sa strane i urolate.Ponavljate sve isto i za ostatak kora i redjate u podmazan pleh.Pece se kratko, mozda 15ak min..Secete i sluzite vrucu premazanu pavlakom i kecapom (nije savrsen izgled, ali jeste ukus ;) ).
   Znam da je sit i zadovoljan otisao da radi, a ljubav dolazi preko stomaka, tako je i meni pica-pita odradila pola posla ;)

Нема коментара:

Постави коментар