Архива чланака

недеља, 27. децембар 2015.

KUGLICE-RUM-BUM

    Onaj ko nije procitao knjigu Hermana Hesea "Pod tockovima/Gertruda" , ja je toplo preporucujem.Odmah cu Vam reci da je malo "teza" knjiga uz koju treba grickati laganu poslasticu, kuglice-rum-bum.

    150g keksa sam izlupala tuckom za meso, dodala jednu ispasiranu bananu, kasicicu extrakta ruma (ko voli vise ili manje, moze da promeni), dve kasike secera u prahu i to lepo umesila.Od smese sam pravila kuglice koje sam uvaljala u mlevene orahe.Otopila sam na pari 80g cokolade (najlepse zelje) i u nju sam umakala kuglice, koje sam potom ukrasila (meni su se dopala srca i zvezdice, ali ima raznih dekoracija).   Kuglice-rum-bum sam ostavila u frizideru oko 10ak minuta i onda sam ih poredjala u korpice (srednja velicina).



Skuvala sam crnu domacu kafu, ususkala se, uzela tacnicu sa kuglicama i uzivala u citanjuUh kako volim ove slatkise od cokolade uz koje mozes da citas bez fleka :) 
Jedna korpica, jedna kuglica-rum-bum, jedan slasni zalogaj ^_^

Нема коментара:

Постави коментар