Архива чланака

среда, 3. фебруар 2016.

PLJESKAVICA IZ RERNE

 


   Ne morate da stojite pored šporeta i mirišete na prženo meso 
da biste spremili ukusne pljeskavice.
   Dobro vidite, 
nećemo u sred zime raspaljivati ni roštilj, niti će Vam stan mirisati na ulje i prženo meso,
 a i uštedećete vreme.
   Evo kako.
   





   Za nas troje ja sam koristila manju vatrostalnu činiju  u koju sam sipala malo ulja, beli luk u prahu, slatku alevu papriku, peršun, malo celera, malo cimeta, vegetu, biber i malo ruzmarina.
Iseckala sam na sitnije kocke 6 srednjih krompira i dobro ih umešala u ulje sa začinima.
400g mlevenog mesa sam začinila vegetom, biberom, peršunom i dodala sam jedno jaje.Dobro sam umešala meso (rukama) i rasporedila ga preko krompira.
   Sve poklopite i stavite u rernu na 200stepeni jedno 20ak min, pa onda otklopite, odvojite malo meso od ivice (možete i da ga okrenete ako hoćete rešije meso sa obe strane) i nalijete jednom čašom piva.Otklopljeno pečete dok krompir ne bude mekan, a meso reš.


Нема коментара:

Постави коментар