Архива чланака

недеља, 9. фебруар 2014.

Corba Lista kao pista

   Jutros sam opet sela da pravim spisak stvari potrebnih meni i mom frizideru.S' obzirom da je prvi deo plate gotovo pri kraju, treba smisliti nesto.
   Danas udjem u "Maxi", ovo nije reklama vec mi je to najbliza prodavnica, i kao i obicno krenem da obilazim krugove gledajuci popuste.
   Kupila sam crveni krompir, kupus sam imala u frizideru (kupila sam ga neki dan kada je bio na popustu), sargarepa nije mnogo skupa,a i meni su potrebne dve, brokoli, najmanji cvet oko 250.g., jer mi vise i ne treba, pileci batak i karabatak, celer, paskanat, luk, papriku (ostalo mi je pola zute neke paprike sto se skoro i sasusila,ali takva je odlicna za kuvanje) i paradajz sok vec imam u frizideru, sto je odlicno jer je automatska usteda. Juuuhhhhuuu sreca i radost na kasi, racun bagatela, a meni na stolu divna corba i pun stomak :)))
   Ringla sporeta ukljucena, na njoj moja omiljena serpica u njoj malo hladno cedjenog suncokretovog ulja se greje dok ja seckam luk.Dok se seckani luk dinsta (dok ne postane staklast), ja pripremam ostalo povrce.Prvo ubacujem malo celera, pa paskanat, pa onu papriku, zatim iseckanu sargarepu, nalijem malo vode (cisto da ogrezne), pa ubacujem krupnije kockice od tri krompira, ubacujem meso sa kojeg sam skinula kozicu (previse holesterola i to onog loseg, a i grozno je da kasikom zahvatite nesto sto lici na ljigavca).Poklopljeno se krcka uz po malo dolivanja vode,a kada krene da kljuca, dodajem pola male glavice kupusa, dodam jos malo vode i bio zacin, biber, bosiljak, malo belog luka u prahu, malo mlevene paprike, pa brokoli, persun i malo djumbira u prahu.Kada je sve skoro pa gotovo (bocnem malo viljuskom da proverim) dodajem paradajz sok (mozda pola soljice) i malo griza.
   Sve to ostaje na vreloj ringli,iskljucenoj, dok ja popusim cigaricu da otvorim jos malo apetit (ipak tu ima corbice za troje o.O ;) ).
   Uzmem tanjir napunim ga corbicom i UZIVAM u ukusima ^_^

Нема коментара:

Постави коментар