Архива чланака

понедељак, 10. фебруар 2014.

U dzepu nema para, a tanjir pun kao u cara

Svanuo je novi dan i danas je moralo da se ruca.
   Kako sam ja juce spremila corbice za troje, danas sam resila da ostatak iskoristim za rucak.Nije mi se jela corbica, pa sam dodala tri krompira iseckana na kockice i ostavila da se kuva sve dok taj novi krompir nije bio skuvan.Onda sam fino uzela viljusku i ispasirala sve to.Isparila mi je odredjena kolicina vode, pa je sve bilo malo gusce, dodala sam malo margarina i dobila super pire od povrca.
  Kupila sam dve manje svinjske krmenadle, pa sam ih izlupala tuckom za meso, zacinila sa malo mlevenog korijandera i isprzila.Stavila sam jako malo ulja i przila ih jako kratko sa obe strane (da dobiju tamno braon boju), pa onda dodala malo vode da se, fakticki, skuva sredina.Kada je voda skoro pa isparila, izvadila sam krmenadle na tanjir sipala pire od povrca i onim ostatkom softa od mesa prelila pire.
   Iskoristila sam danas i poslednje parce kupusa sto sam kupila na popustu.Lepo sam ga sitno iseckala, dodala malo soli, izgnjecila ga (rukama,naravno), dodala maslinovo ulje i jabukovo sirce i srecna i gladna sela da rucam.
   Danas sam bas ekonomicno zakuvala :)))

Нема коментара:

Постави коментар