Архива чланака

понедељак, 10. фебруар 2014.

PRAZAN DZEP, A PUN STOMAK OMLET

Carobna jaja:
   Mora se doruckovati, kazu da je to obrok koji se ne preskace, jos ako idete na posao gde nemate mnogo vremena za jelo, ovo je savrsen dorucak, jer ce vam pruziti osecaj sitosti jako dugo.
    Recept je nastao tako sto sam uvek radije kupovala cigarete, a svi znamo kako se zivi pred kraj meseca (ko ne zna, ja cu mu reci-nikako i jedva), pa sam morala obrok da spremim sa svim sto vec imam.
   Volim da pojedem mesnato sa slanine, pa ono belo uvek ostaje za neko jelo.Tako sam sada to belo iseckala i ubacila da se przi, dodala dve kasike ajvara (toliko sam uspela da sastruzem iz tegle :) ), so, biber, papriku, persun, 4-5 pecurki (vece su jer sam htela da ih grilujem), origano, paradajz sok (iscedila sam mozda pola soljice), senf i krisku belog sira.Umutila sam dva jaja i u njih iscupkala sredinu bajatog hleba, promesala i ubacila u tiganj.
   Sve mesala po potrebi i kada se lepo isprzilo servirala sa celom jednom kasicicom pavlake (lepse je kada ima vise,ali dobro je i kada ima uopste ;) ).
   Hranu nikada ne treba bacati jer uvek dobro dodje, kao i sitne pare :) Ja sam bila sita ^_^

Нема коментара:

Постави коментар